Saturday, September 18, 2010

kenangan di sksk

Kenangan semasa bersekolah di sekolah kebangsaan sungai karang nie..
dulu masa tu nak pegi sekolah jalan kaki jer..
jauh tu adalah dalam 1.5km..
skang nak jalan 100meter sejauh tue pun dah tak sanggup..

gambar yang ada nie masa darjah 6 pintar..
kelas paling cerdik nie tau,
hahaha..
tapi sekolah nie masa tue ada 2 kelas jer..
aku rembat dari kawan FB aku..
maklumlah sekolah luar bandar..
tapi salah seorang student dalam gamabr ni da meningggal masa umur 18 tahun sebab xcident motor..
ktorang panggil dia achik..
kaki buat lawak dalam kelas..
alfatihah untuk arwah..

sekarang anak-anak sedara aku pula yang bersekolah kat sksk nie..
sekolah ni membangun sampai tak ada ruang da nak tambah bangunan..
student pon da ramai..
Hmm apapun sksk tetap dalam kenangan aku..
sekolah yang membentuk aku menjadi manusia berguna..


No comments:

Post a Comment